A profi weboldal alapja a gyors tárhely!

A szójafehérje fogyasztása vegetáriánusoknak

Szójafehérje fogyasztás

Nagy mennyiségben találhatók meg benne rostok és különféle aminosavak. Vegetáriánusoknak a szójababról és a szója fehérjéről mindenképp tudniuk kell.

A szójafehérje biológiai értéke megközelíti a húsokét, nagyon gazdag tápanyagforrás. A nap bármely szakaszában fogyasztható. A szója alapú készítmények már régóta azokhoz az élelmiszerekhez sorolhatók, amelyek az egészséget védik és megőrzik. A hüvelyes növények közé tartozik. B-vitamin tartalma óriási, és többszörösen telített zsírsavak is találhatók benne. A szójabab finomított tofu formájában kerül elkészítésre. Rendszeres fogyasztása során hatással lehet a vérzsírszintekre, ezáltal a rossz koleszterinszintet is csökkenti.

Védelmet nyújthat az emlőrák ellen, viszont ez akkor lehetséges, ha fiatal- vagy serdülőkortól alkalmazzák a háztartásokban. A szójafehérje izolátum sportolóknak, valamint nehéz fizikai munkát végzőknek javasolt táplálék-kiegészítő. Bármilyen italba vagy ételbe belekeverhető, ízesíthető mézzel, lekvárral, különféle gyümölcslevekkel.

Print Friendly, PDF & Email